نوشته شده توسط : amin
چگونگی فهمیدن حرف دل خانم ها از حرکات آنها
چگونگی فهمیدن حرف دل خانم ها از حرکات آنها


 





 

بـرخـلاف زنـان كـه اسـاتـیـد مـسـلم هـنـر دوپــهلوگری هستـند، اغـلب مـردان آنــچه كه مقصودشان است را می گـویند و آنچه را كه می گویند مقصودشان است. صحـبـتــهای آنان رك و راست و بی پرده می باشد. از طـرف دیگر زنان بخصوص هنگام گفتگو عموما زیرك تـر و پیچیده تر هستند. به همین خاطر است كه تفسیر زبان جسـمانـی زنان از اهمیت زیادی برخوردار میباشد.
خواه باور كنید یا نه، زنان دائما از طریق زبان جسمانی خود در حال ساطع نمودن علائمی هستند كه نمایانگر اندیشه و خواسته شان در آن هنگام است. تنها راه حل، رمز گشایی این علائم می باشد، كه بخصوص در روزهای آغازین آشنایی كه هنوز یكدیگر را نمی شناسید، مفید خواهد بود.
نشانه های جسمانی زیر را چك كنید تا متوجه شوید مفهوم حركات چشمها و پاها زمانی كه لبان همسرتان بسته است چیست..........

 



:: موضوعات مرتبط: روانشناسی زنان , ,
:: برچسب‌ها: روانشناسی زنان , روانشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 1096
|
امتیاز مطلب : 190
|
تعداد امتیازدهندگان : 59
|
مجموع امتیاز : 59
تاریخ انتشار : 25 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin
فراز و نشيب‌هاي روحي خانم‌ها
فراز و نشيب‌هاي روحي خانم‌ها


 






 

چرا فراز و نشيب‌هاي روحي خانم‌ها از آقايان بيشتر است؟
 

روان‌شناسي رفتار زنان
همه چيز خوب پيش مي‌رفت. من و همسرم با علاقه زندگي مشترک را آغاز کرديم و من به اشتياق ديدن روي خندان همسرم، خستگي کار را فراموش کرده و به منزل مي‌آمدم. اما انگار من مرتکب اشتباهي شده‌ام و يا همسرم ديگر مثل گذشته به من علاقه ندارد چون گاهي آن‌قدر ناراحت، بي‌حوصله و عصبي است که حتي دوست ندارد با من کلمه‌اي صحبت کند. واقعا چه شده است؟
خانم‌ها گاهي خيلي سرحال و سرخوش‌اند و گاهي خيلي بي‌حوصله و غمگين. واقعا براي آقايان تعجب‌آور است که چرا خانم‌ها يک دقيقه مي‌خندند و خوشحالند و چند ساعت بعد و يا روز بعد گريه مي‌کنند و ناراحتند. شما آقايان در اين باره چه مي‌دانيد؟ چه عاملي باعث اين تغيير روحيه عظيم مي‌شود؟ آيا تقصير خود آنهاست؟ آيا آنها زياده از حد حساس‌اند؟



:: موضوعات مرتبط: روانشناسی زنان , ,
:: برچسب‌ها: روانشناسی زنان , فراز و نشیب های روحی زنان ,
:: بازدید از این مطلب : 921
|
امتیاز مطلب : 172
|
تعداد امتیازدهندگان : 53
|
مجموع امتیاز : 53
تاریخ انتشار : 25 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin
آيا خانم ها حسودند ؟!
آيا خانم ها حسودند ؟!


 






 

اگر تا کنون حس حسادت نسبت به چيزي داشتيد، يا به عبارتي اگر واقعاً يک چنين حسي کرده باشيد، آنوقت دقيقاً متوجه مي‌شويد که منظور من چيست. قلبتان آنقدر تند مي‌زند که گويي مي‌خواهد از سينه تان جدا شود. نفستان در سينه حبس ميشود و ترس تمام وجودتان را فرا مي‌گيرد. حسادت نه تنها مي‌تواند عزت نفس را در وجود شما بکشد، بلکه اجازه نمي دهد بدن شما به صورت نرمال واکنش نشان داده و عملکرد روزانه طبيعي خود را دنبال کند. حسادت مي‌تواند روابط را از هم بپاشاند و خانواده‌ها را نابود کند. ..........



:: موضوعات مرتبط: روانشناسی زنان , ,
:: برچسب‌ها: روانشناسی زنان , آیا خانم ها حسودند , ,
:: بازدید از این مطلب : 1228
|
امتیاز مطلب : 173
|
تعداد امتیازدهندگان : 56
|
مجموع امتیاز : 56
تاریخ انتشار : 25 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : amin

آنچه زن ها از شنيدنش بيزارند

نويسنده:باربارادي آنجليس




آنچه زن ها از شنيدن آن ها بيزارند و آنچه دوست دارند بشنوند.
خانم هاي عزيز: چند بار اتفاق افتاده است که بامرد زندگي تان مشغول صحبت باشيد و او به يکباره چيزي بگويد که براستي عميقاً شما را ناراحت يا عصباني کرده باشد؛ اماخود او نيز اصلاً متوجه نباشد که چرا اينقدر شما را ناراحت و عصباني کرده است؟ با ناباوري از شما مي پرسد: «مگر من چي گفتم؟» يا «چه حرف بدي زدم؟» و شما پيش خودتان فکر مي کنيد: «چطور مي تواند تا اين حد از مرحله پرت باشد؟» «چطور متوجه نيست که چه مي گويد؟» زنان ديگر معمولاً خيلي خوب متوجه منظور شما مي شوند و شما را درک مي کنند. داستان را براي هر زني که تعريف کنيد، براحتي با آن ارتباط برقرار خواهد کرد. اما چرا خود مردها متوجه نيستند که گاهي اوقات حرفهايي مي زنند که زن ها از شنيدن آن بيزارند؟
اکنون، حالت ديگري را در نظر بگيريد. فرض کنيد از نامزد/همسر خود مي خواهيد که اي کاش عشق خود را بيشتر با کلمات و واژه ها بيان مي کرد که در آن صورت مي توانست شما را واقعاً خوشحال کند او درحالي که گيج و مبهوت شده است از شما مي پرسد: «مي خواهي چه چيزي از من بشنوي؟ دوست داري چي بگم؟» شما پاسخ مي دهيد: «خب، راستش، حرفهاي قشنگ و رمانتيک.» او به شما زل مي زند و مي گويد: «مثلاً چي؟» همين که آن جمله را از او مي شنويد توي دلتان خالي مي شود و از او مأيوس مي شويد؛ زيرا مي بينيد که اصلاً نمي داند درباره ي چه چيزي با او حرف مي زنيد. با حيرت از خودتان مي پرسيد: «چطور نمي داند من چه چيزهايي دوست دارم بشنوم؟»..........



:: موضوعات مرتبط: روانشناسی زنان , ,
:: برچسب‌ها: آنچه زن ها از شنيدنش بيزارند , روانشناسی زن ها ,
:: بازدید از این مطلب : 1010
|
امتیاز مطلب : 192
|
تعداد امتیازدهندگان : 62
|
مجموع امتیاز : 62
تاریخ انتشار : 25 آذر 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد